Melding

We werken hard aan ons nieuwe huurdersportaal. Dit zorgt er helaas voor dat je soms langer moet wachten als je belt of mailt. Bedankt voor je geduld!

---

Een nieuw systeem: wat betekent dat voor jou?
De afgelopen maanden hebben we ons voorbereid op de introductie van een handige nieuwe omgeving: "Schep Huurdersportaal". Hiermee regel je als huurder straks veel zaken zelf, op een moment dat het jou uitkomt.

Wat kun je met het nieuwe huurdersportaal?

  • Je gegevens inzien: Denk aan je huurovereenkomst, jouw betalingen of andere belangrijke documenten.
  • Snel antwoorden vinden: Gebruik de zoekbalk en krijg direct antwoord op je vragen.
  • Reparaties melden: Meld een reparatieverzoek en blijf op de hoogte van de status.
  • Zelf zaken regelen: Vraag bijvoorbeeld een nieuwe sleutel aan of meld een klacht, zonder te bellen of in de wacht te staan.

Met dit Schep Huurdersportaal heb jij meer controle, terwijl onze medewerkers meer tijd hebben om jou persoonlijk te helpen als dat nodig is.


Wanneer kun je het portaal gebruiken?
We rollen het Schep Huurdersportaal op dit moment, stap voor stap uit. Jij ontvangt via de mail een bericht zodra alles klaar staat om jouw huurdersaccount te gaan gebruiken.

Geen bericht gezien? Klik op onderstaande knop. 

Klik hier om je account te activeren