Waarom Schep Vastgoedmanagers?”
“Schep Vastgoedmanagers staat bekend als een degelijke, stabiele en kwalitatief hoogwaardige property managementorganisatie. Een partij waar je niet omheen kunt. Bij klanttevredenheidsonderzoeken komt Schep Vastgoedmanagers doorgaans in de top drie voor. Ook wordt er met regelmaat door mensen uit de markt enthousiast gesproken over de organisatie. De keuze was dan ook logisch.”
“Hoe is je eerste maand bevallen?”
“Vanaf dag één heb ik het gevoel gekregen welkom te zijn. Ik heb direct kennis gemaakt met alle afdelingen en veel individuele gesprekken gevoerd. Ik werd warm onthaald. De positieve geluiden over Schep Vastgoedmanagers zijn absoluut waar. In de afgelopen vier weken heb ik gezien dat Schep Vastgoedmanagers een zeer moderne organisatie is, die diverse interessante diensten biedt. In het naar buiten brengen hiervan is de organisatie erg bescheiden. Wat mij betreft mag de organisatie wat extraverter worden en trots zijn op wat zij doet en bereikt! Ik ga mij hier mee bezighouden."
“Hoe zie jij de toekomst van Schep Vastgoedmanagers?”
"De markt staat behoorlijk onder druk en verandert veel sneller dan de jaren daarvoor. Voor mij is het een mooie uitdaging bezig te zijn in een markt die onderhevig is aan vele en snelle veranderingen. Zowel aan de kant van de gebruikers als de beleggers, stakeholders en anderen die te maken hebben met de vastgoedbranche. Schep Vastgoedmanagers wil tijdig en blijvend op die veranderingen inspringen. Dit vergt extra flexibiliteit en een proactieve benadering van onze medewerkers. Daarom zocht zij iemand die zich bezig ging houden met people management en het overbrengen van de beleving bij de gebruikers en opdrachtgevers.”
“Wat kun je vertellen over je nieuwe collega’s?”
“Zonder onze ruim 130 medewerkers zijn wij geen Schep Vastgoedmanagers. Samen zullen wij het bedrijf die flexibiliteit en attitude gaan geven. Voor mij kan het niet mooier: het is mijn passie om met mensen samen te werken en hen te leren hun eigen verantwoordelijkheden te nemen. Wat mij betreft was dit de perfecte kans voor beide partijen. De medewerkers van Schep Vastgoedmanagers zijn zeer betrokken, deskundig en loyaal. Ze willen graag mee veranderen in deze markt. Samen gaan wij dan ook Schep Vastgoedmanagers op de kaart zetten als een moderne, proactieve en innovatieve vastgoedmanagementorganisatie, daar heb ik alle vertrouwen in."
“Wat is de behoefte van de gebruiker?”
“Wij merken dat het product niet langer meer het enige is waar de klant waarde aan hecht. De beleving wordt steeds belangrijker. Schep Vastgoedmanagers doet er alles aan om hun huurders en opdrachtgevers deze beleving mee te geven. Zo regelt de organisatie onder andere een BBQ in een studentenflat in Groningen, heeft zij laundry’s in exploitatie en biedt zij advies aan expats. Dit is nog maar een kleine greep uit de mogelijke aanvullende diensten voor de gebruikers en eigenaren van het vastgoed.”
“Wat zijn jouw plannen voor 2018?”
"Er is samen met de medewerkers een strategisch plan opgesteld. Onze slogan “Smart in Housing” geeft aan dat wij ons 100% concentreren op de woningmarkt, waarbij de beleving van de huurder een belangrijke factor is. In 2018 is ons doel om de beleving van de huurders (en de eigenaren bij de VvE’s) nog meer aandacht te geven. Om dit goed te doen, gaan wij veel meer processen automatiseren, zal het digitaliseren worden uitgebouwd en treffen wij voorzieningen waardoor het voor de klant makkelijker wordt om contact met ons op te nemen. Zo zijn wij bezig met het ontwikkelen van vernieuwde en nieuwe diensten waar de gebruiker behoefte aan heeft. Medewerkers kunnen op die manier veel meer bezig zijn met het efficiënt helpen van de klant. Wij gaan in 2018 onder de aandacht brengen dat wij meer zijn dan alleen een degelijke vastgoedmanagementorganisatie."
Schep Vastgoedmanagers – “Smart in Housing”